Donateurs en nieuwsbrieven

Het Scandinavisch Koor heeft de tijden doorstaan. Opgericht in 1984, is het koor met vallen en opstaan uitgegroeid tot een koor dat ‘staat’, een koor met passie. Een koor waar wij – de zangers van het Scandinavisch koor – trots op zijn. Bezoekers van onze concerten weten dat.

De coronapandemie heeft ook het Scandinavisch Koor in zijn greep gehad. We konden vaak niet repeteren, deden dat soms digitaal. Een aantal leden durfde het niet meer aan om op de repetities te komen, toen dat weer kon.

Ook bleek de periode effect te hebben op hoe mensen hun leven inrichten. Daar paste niet altijd het koor nog in. En we konden geen optredens verzorgen. Wat ons financieel flink geraakt heeft. We zijn blij met een kleine groep trouwe donateurs, en zouden die groep graag groter zien. Ook een eenmalige donatie helpt ons, want we doen er alles aan om het voortbestaan te garanderen.

Met een bijdrage van minimaal € 20 per kalenderjaar krijgt u voor uzelf 50% korting op de toegangsprijs van onze concerten in eigen beheer. Daarvoor kunt u zich melden als vaste donateur bij penningmeester@scandinavischkoor.nl

We zingen ook daar waar we gevraagd worden, zoals bij culturele festivals, Scandinavische markten en Scandinavische bedrijven in Nederland en een enkele keer een woon-zorgcentrum.

Donateurs worden op onze verzendlijst gezet van onze digitale Nieuwsbrief en u ontvangt natuurlijk de aankondiging van onze concerten in eigen beheer.

Uw donatie zien we graag tegemoet op rekening NL71INGB0000165000 ten name van Scandinavisch Koor onder vermelding van donatie. en  uw e-mailadres.

NIEUWSBRIEVEN

Een aantal keer per jaar maakt onze redactie een digitale nieuwsbrief.

Nieuwsbrief SK-november 2023

De Nieuwsbrief ook in je mailbox ontvangen ? Stuur een mail naar scankoornb@gmx.com met naam en mailadres en je komt op de verzendlijst (afmelden altijd weer mogelijk)

Volg ons ook op